Monday, March 28, 2016

Cant Sleep...:(

Jam dah pukul 1.30 lbh tapi mate ni masih lagi x boleh lelap....aku x tahu kenapa ak terlalu lemah jike ape sahaja yang berkaitan dengan die..... Dalam banyak ujianMu Ya Allah, bile diuji dengan hati dan perasaan la perkara yang selalu akan membuat aku kalah.... Dear eyes, please stop all tears.... Dear heart, please be strong.....Ya Allah, ak tak tahu ape sebenarnye perancanganMu untuk kami berdua, 2 bulan lebih aku berharap untuk die tersedar, tapi kenapa saat semuanye dah terlambat, saat keputusan dan dibuat, baru malam ni die tibe2 beritahu seperti yang aku harapkan?? Terlalu banyak dah hati yang terluka.....tapi kenapa saat aku dah mule mampu menerima dgn redha, Kau dekatkan semula die padaku Ya Allah? mungkinkah sebenarnye ini semua ujian untuk kami Ya Allah? Aku akui hati ni betul2 dah terluka, tapi jauh di sudut hati rase tu xpernah hilang.....cume ak dah terlalu takut untuk pertaruhkan hati aku lagi, saat semua impian dah musnah, ape lagi yang ingin ak pertahankan?? Ya Allah, berilah aku pertunjukMu Ya Allah..... Aku serahkan segala kepadaMu Ya Allah... Soal jodoh, urusanMu Ya Allah...aku cuma yakin satu bende, jika benar die jodohku, die xkan pernah mengalah, akan pertahankan dan tetap akan datang padaku walau ape pun dugaan dan halangan yang kami tempuhi.....dan akan berusaha menghalalkan aku....jike benar die untukku, pulangkanlah die dengan cara yang terbaek Ya Allah... Jagakan die untukku....hubungkan kami melalui redhaMu Ya Allah.... :(


No comments: